SLA za rok 2019

Przedstawiamy wykres z serwisu Pingdom – niezależnego serwisu monitorującego dostępność usług. Statystyka za okres 01.01.2019 – 31.12.2019.

Jak można zauważyć usługa HostedSMS w ciągu dwunastu miesięcy była niedostępna łącznie przez 28 minut, przy czym niedostępności związane były głównie z aktualizacją aplikacji. Oznacza to dla naszych użytkowników, że nasza aplikacja stawała się jeszcze lepsza, gdy następowały chwilowe przerwy w działaniu ośrodków przetwarzania.

Wysokie SLA dla usługi HostedSMS - masowa wysyłka i odbiór SMSów

Panel 1 HostedSMS za 2019r. – główny ośrodek przetwarzania

 

Poniższy wykres przedstawia niedostępność usługi HostedSMS dla drugiego, zapasowego ośrodka. W ciągu 12 miesięcy łączna niedostępność wynosiła 38 minut.

pingdom02.jpg

Panel 2 HostedSMS za 2019r. – awaryjny ośrodek

Liczby, a warunki umowy

Jak wynika z powyższych zestawień średnia dostępność pojedynczego ośrodka przetwarzania danych platformy HostedSMS wynosi 99,99% w skali roku. Zestawiając powyższe dane z warunkami umowy oznacza to, że dotrzymaliśmy deklarowanego poziomu dostępności pojedynczego ośrodka przetwarzania danych. W praktyce aplikacja działała przez cały rok, bez widocznych dla użytkownika przerw. Bezawaryjność naszego rozwiązania jest jedną z kluczowych wartości dla każdej z firm, która potrzebuje stabilnego i sprawdzonego rozwiązania.

Dział utrzymania, dbający o ciągłość udostępniania usługi

W naszych szeregach posiadamy wykwalifikowanych specjalistów, którzy przez cały czas monitorują stan aplikacji. Bez względu na dzień tygodnia czy okres w roku jako firma stale dbamy o to, by utrzymywać płynność działania HostedSMS. Dajemy naszym klientom pewność, że nie zostaną zaskoczeni jakością działania usługi, a wysyłki SMS dotrą w zaplanowanym czasie.

Stabilność działania jako efekt doświadczenia

Działamy w branży informatycznej od 1996 roku. W tym czasie współpracowaliśmy z największymi operatorami mobilnymi oraz instytucjami i firmami o krajowym zasięgu dostarczania usług. Codziennie miliony osób korzysta z naszych rozwiązań. Przez wiele lat obecności na rynku dostarczaliśmy między innymi bramki do wysyłania SMS/MMS dla Orange. Udostępniamy również uniwersalne rozwiązania technologiczne dla firm ubezpieczeniowych i inne dedykowane oprogramowanie dla najbardziej wymagających klientów biznesowych. Pracując z naszymi klientami zawsze stawiamy na pierwszym miejscu pytanie "jak", a nie "czy" jest coś dla nas możliwe. W przeciwieństwie do konkurencji dcs.pl nie ogranicza się wyłącznie do jednego typu świadczonych usług. Długi staż istnienia na rynku jest dowodem na to, że potrafimy się dostosować do technologicznych nowości i standardów. Nasz zespół to doświadczeni senior developerzy i liderzy projektów, oraz zdolni, młodzi ludzie, którzy uzupełniają podejście o najbardziej aktualne trendy w programowaniu.