Siła marketingu SMS
Kampanie SMSowe obejmujące wysyłki wiadomości SMS lub MMS do pozyskanych lub potencjalnych klientów są najefektywniejszą formą promocji. Jedynym warunkiem jest ich poprawne przeprowadzenie - w sposób, który zachęci odbiorców do interakcji.
Skuteczność kampanii SMS i MMS
Według agencji analitycznej Nielsen 71% osób, którym przesłano reklamę poprzez telefon komórkowy poszukuje dalszych informacji o produkcie, usłudze lub marce, a blisko połowa podejmuje decyzję o zakupie - jest to rekordowa skuteczność kampanii SMSowych na tle innych form Marketingu Mobilnego.
Jak wynika z badań firmy GFK MRI zajmującej się analizą rynków - Aż 57% badanych przez tę pracownię osób jest skłonnych nawiązać kontakt z nadawcą wiadomości SMS.
Przyglądając się poniżej infografice, warto zwrócić szczególną uwagę na:
- 98% użytkowników czyta informacje przesłane w wiadomości SMS
- użytkownicy chcą otrzymywać informacje promocyjne w formie wiadomości SMS
- telefon komórkowy jest urządzeniem, z którym rzadko się rozstajemy