Kampanie reklamowe SMS i MMS
Mobilne kampanie reklamowe kierowane bezpośrednio na telefony odbiorców ułatwiają precyzyjne dotarcie do użytkowników bezpośrednio zainteresowanych ofertą. Planując kampanie SMS lub MMS należy bardzo starannie przygotować grupę odbiorców uwzględniają wszystkie posiadane informacje, tj. wiek, płeć, lokalizację, a nawet zainteresowania, gdyż mogą one w znacznym stopniu przełożyć się na skuteczność realizowanej akcji promocyjnej. Kampanie w formie wiadomości SMS i MMS wymagają często znacznie więcej uwagi niż np. mailing, jednak warto poświęcić czas na odpowiednie planowanie kampanii SMS MMS, gdyż konwersja może być nieporównywalnie większa.
Kampania SMS
Mobilne kampanie SMS są jedną z najbardziej nowoczesnych form marketingu mobilnego. Dzięki rozwojowi smartfonów możliwe jest przesyłanie linków w wiadomościach SMS, które kierują użytkowników bezpośrednio do Internetu. Ponadto kampanie SMS oraz MMS oferują niemal 100% współczynnik Open Rate w najniższej możliwej cenie.
Kampanie SMS są doskonałym narzędziem komunikacji marketingowej oraz idealną metodą na utrzymywanie dobrych relacji z Klientami.
Kampania MMS
Kampanie MMS tak jak i kampanie SMS umożliwiają skutecznie dotrzeć do Klienta. Dodatkowym atutem wiadomości MMS jest możliwość dołączenia pliku graficznego , czy nawet krótkiego filmu wideo prezentującego promowaną ofertę. Jest to szczególnie ważne, gdy reklamodawcy zależy na bezpośredniej prezentacji produktu np. branża modowa, który powinien wizualnie zachwycić odbiorcę – powszechnie wiadomo, iż przekaz graficzny jest skuteczniejszy od słownego.
Zalety kampanii SMS i MMS:
- spersonalizowany przekaz
- precyzyjne i natychmiastowe dotarcie do grupy docelowej
- łatwa i elastyczna interakcja z odbiorcą
- bardzo wysoki poziom skuteczności przy jednocześnie niskim koszcie kampanii
- wskaźnik nowoczesności i otwartości firmy
- wymierność – precyzyjne monitorowanie kampanii, budowa bazy klientów
- możliwość dokładnego planowania kampanii